IT Stagiair(e) Helpdesk (24-40 uur per week)

Het CHDR is op zoek naar een IT stagiair(e) voor minstens 24 uur per week. Je bent binnen deze stage verantwoordelijk voor het leren en toepassen van IT-servicedeskprocessen en kernvaardigheden op het gebied van klantenservice in een technische ondersteuningsomgeving. Primaire verantwoordelijkheden zijn onder meer duidelijke communicatie met de klant en het oplossen van problemen, allemaal binnen de vastgestelde richtlijnen voor serviceniveaus. De stagiair zal zich richten op het bieden van eersteklas ondersteuning voor client computing (desktopbesturingssystemen, assistentie bij gebruikersrechten, wachtwoorden, gebruikersaccounts en administratie op basisniveau).

Belangrijkste taken:

  1. Samenwerken met gebruikers om incidenten en verzoeken op te lossen. 
  2. Escaleren van incidenten die niet eenvoudig/snel kunnen worden opgelost naar meer gespecialiseerde collega's. 
  3. Het IT-team ondersteunen bij het onderhoud van hardware, software en andere systemen. 
  4. Het uitvoeren van de installatie van computerhardware en -software. 
  5. Onderhouden en implementateren van nieuwe of bestaande desktops, laptops. 
  6. Ondersteuning in computerrandapparatuur zoals printers en scanners. 
  7. Zorgen voor een veilige en schone werkomgeving. 
  8. Overige taken zoals toegewezen door de stagebegeleider.

Vereiste vaardigheden:

  1. Je studeert op MBO+ niveau. 
  2. Je bent leergierig en nieuwsgierig naar nieuwe technologieën. 
  3. Je hebt uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden.
  4. Je bent proactief, enthousiast en een teamspeler. 
  5. Vermogen om duidelijk te communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. 
  6. Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar.
Apply